maandag 29 augustus 2011

Vakantie wijsheden en spreuken




Als "bruin zijn" de waardemeter is voor een goede vakantie, hebben alle drollen het goed gehad. H.de Backer

In een caravan kan je alles doen, maar nooit tegelijk. Seth Gaaikema

Het leven is hard, maar nu moet ik weer op vakantie.

Nagenieten is nog weken in de GB de prijzen omrekenen in peseta's.

Leg elke week wat opzij voor je vakantie, dan heb je net genoeg om in april het dak te laten repareren als dat

gaat lekken. P.Darbo
Tennisbaan vlakbij (in dat andere hotel). G.Mortier

De vakantie moet nu lukken, want we hebben een extra gevoelige film gekocht die het ook bij slecht weer
doet. Vrij Nederland

Als je tegen een belg zegt dat hij nog maar twee maanden te leven heeft, kiest hij voor juli en augustus.
Myriam Thijs

In de zomer zijn er twee soorten mensen: zij die er gebroken uitzien en zij die nog op vakantie moeten gaan.

Eén keer per jaar zitten duizenden van onze landgenoten slecht behuisd, zijn slecht gekleed en slecht gevoed.
Ze noemen dat 'vakantie'.

We moeten wel in juli en augustus op vakantie omdat dan alle bakkerswinkels dicht zijn.

Hoe belachelijker je er tijdens de vakantie uitziet, hoe minder je zult opvallen. Seulsten

Mat of glanzend? De vakantie zelf of de foto's ? Terzijde

In de zomer overlijden er minder mensen omdat de meesten dan met vakantie zijn. W.van Broeckhoven

Welk is de vakantie van uw dromen? De volgende.

Twee jaar geleden ging ik met vakantie naar zee en werd mijn vrouw zwanger. Vorig jaar ging ik met vakantie naar de hoogste bergen en werd ze opnieuw zwanger. Dit jaar heb ik er schoon genoeg van…ik neem haar mee.

De meesten onder ons denken veel beter na over wat we met twee weken vakantie gaan doen, dan over wat we
met de rest van ons leven gaan doen. P.Sookdhew

Hoe belachelijker je er tijdens de zomer vakantie uitziet, hoe minder je zal opvallen. Will Smith

Arbeider: persoon die allerlei vergoedingen opstrijkt gedurende 14 maanden per jaar en hiermee de
resterende 5 weken in Spanje gaat liggen. L.Verbeeck


Een vakantie is voorbij als je begint te verlangen naar werk. Fischbein

Je voelt je nooit zo aan vakantie toe als de week erna. Lindeboom

Zeg me waar je op vakantie gaat en ik zal zeggen wie je vrouw is. Jan Lambin

De meeste van ons denken beter na over wat we met 2 weken vakantie gaan doen, dan over wat we met de
rest van ons leven gaan doen. P.Sookdhew

Tegenwoordig gaan mensen op vakantie waar je vroeger alleen kwam als dienstplichtige of als
schipbreukeling. Doug Larson

Tips voor vakantiegangers: Spanje niet in. Meyles

Mijn vrouw en ik geraken het maar niet eens over onze vakantie. Ik wil naar de Bermuda's en zij wil mee.

We zouden eigenlijk altijd vakantie moeten hebben. We zijn ervoor geschapen. Maar waar moet je dan nog
naar verlangen? Carmiggelt

Zijn er volautomatische fototoestellen die met vakantie kunnen zonder dat jezelf mee moet? Toon Verhoeven

"Ga jij nog op vakantie?" - "Nog niet. Ik ben nog te dik".

"Hoe was je vakantie?" - "Geen idee, maar mijn vrouw heeft foto's genomen".

Rugzakvakantie: alles wat je thuis laat, is meegenomen.

En desnoods verzint u een file, want u kunt niet terugkomen van vakantie zonder gruwelverhalen. Vrij
Nederland

"Hoe was de vakantie ?" "Het is er al af aan het gaan." Toon Verhoeven

Dit jaar hadden we geen vakantie. We speelden dan maar dat ons huis een week lang geen electriciteit had en
dat moeder alles moest klaarmaken met olijfolie. Koot en Bie

Hoe lang kunt u op vakantie? Tot uw baas u gaat missen, maar u moet terug zijn vooraleer hij ontdekt dat hij
het zonder u kan stellen. P.Darbo

Ik ging op zoek naar vakantiejobs, maar de leraren waren me voor geweest.





Geen opmerkingen:

Een reactie posten

SVN Nieuws

back to top